2.07.22-11.22. аралығында мектебімізде МИФ пәндік апталығы (математика, информатика, физика) өтті. Оған мұғалімдердің жетекшілігімен 5-11 сынып оқушылары қатысты.
Оқу материалын табысты меңгеру үшін оқушылардың қызығушылығының маңызы зор. Пәнге деген қызығушылықты дамыту – мұғалімнің алдында тұрған негізгі міндеттердің бірі. Кейбір оқушылар үшін тапсырманы шешуден алған қуанышы пәнге деген қызығушылығын тудыру үшін жеткілікті. Бірақ қосымша жұмыс арқылы ғана оқуға деген қызығушылықты оятуға болатын оқушылар да бар.Бұл да сабақтағы кішігірім шегіністер, онда оқушыларға тарихи ақпараттар, софизмдер, практикалық мазмұндағы тапсырмалар, танымдық эксперименттер беріледі. Бірақ мұнымен қатар пән бойынша сыныптан тыс жұмыстар қажет. Мінез-құлық нысандары айтарлықтай әртүрлі болуы мүмкін. Сыныптан тыс жұмыстардың осындай түрлерінің бірі - МИФ апталығы.
Оқушылар нақты ғылымдардың өмірдегі маңызы зор екеніне, ал математика, физика және информатиканың қызықты әрі тартымды пәндер екеніне тағы да көз жеткізді.
Апта соңында қорытынды шығарылып, ең белсенді қатысушылар сыйлықтарға ие болды.
Жоспарланған іс-шаралардың барлығы жақсы қарқынмен, белгіленген уақытқа сай өткізілді, сайыстың қызықты мазмұны мен ұйымдастырушы мұғалімдердің бақылауының арқасында жақсы тәртіп сақталды. Әдістемелік бірлестіктің барлық мүшелерінің үйлесімді жұмысы, іс-әрекетін дер кезінде үйлестіру, өзара көмек пен қолдау көрсету болды.
Пән апталығының негізгі мақсаттары мен міндеттері нақты және уақытылы жоспарлаудың, сонымен қатар әдістемелік бірлестіктің барлық мүшелерінің қойылған міндеттерге жауапкершілікпен қарауының арқасында қол жеткізілді.
Математика, физика және информатика пәнаралық апталығын қорытындылай келе, келесі оң аспектілерді атап өту қажет:
▪ іс-шараларды дайындау және өткізу бойынша студенттердің көп бөлігін ортақ, бірлескен жұмысқа тарту, бұл олардың бойында ұжымдық жұмыс сезімін дамытуға, қабылданған шешімге, бастамаларға жауапкершілікті сезіне білуге, шығармашылық белсенді тұлға;
• іс-шаралардың мазмұны, әдістері мен формалары бар білімдермен және дағдылармен байланысын қамтамасыз етті, негізгі арнайы дағдыларды, типтік есептерді шешу әдістерін меңгеруді, танымдық дағдыларды жетілдіруді, идеяларды таңдауды, мәселелерді шешудің логикасы мен әдістерін, шығармашылық белсенділікке жағдай жасауды қамтамасыз етті. , дифференциация деңгейлері үшін, өзін-өзі бақылау әдістерін меңгеру үшін;
▪ стандартты емес ойлау қабілеті бар балаларды анықтау.